Маєш питання?

Часті запитання для клієнтів

Ми зібрали найбільш поширені запитання наших клієнтів у цьому розділі

Чи можна взяти автомобіль в оренду без завдатку?

Ні.  У нашій компанії так не практикується. Хоча автомобілі застраховані, але завдаток мотивує більш шанобливо ставитись до автомобіля. Якщо орендар ставиться до автомобіля добре, то завдаток йому повернуть при поверненні автомобіля.

Хто оплачує ремонт та технічне обслуговування автомобіля?

Якщо поломка сталась не з вашої вини. Ви нічого не оплачуєте. Якщо сталась поломка по вашій вині. Ви повинні компенсувати завдані збитки по ринковій ціні.

Яка форма розрахунків?

Оплата на карту “Приват Банк” або “Монобанк”. Також можна готівкою. Якщо ви ЮО, то є можливість перерахунком.

Якщо я хочу достроково припинити оренду?

Якщо ви взяли автомобіль більш як на 14 днів, то при достроковому припиненні, попередивши нас за 7 днів, не передбачено жодних санкцій. Якщо ви плануєте розірвати угоду у коротший термін, ви зобов’язані оплатитирешту днів у розмірі 50%.

Це тому що ви компенсуєте “Опущену вигоду”. 

Чи можу я передати кермо іншому водію?

Ні, за це в договорі передбачений штраф -2500грн. Якщо є така необхідність у двох водіях, тоді це можа прописати у договорі. Вартість оренди зросте лише на 25%.

Чи може бути змінена орендна плата?

Під час короткотривалої оренди, орендна плата не може бути змінена. Короткотривала – це до одного місяця.

Ми будемо раді співпрацювати з вами

(097) 290-8264